Am lăsat la urmă acest aspect pe care îl considerăm foarte important.
Avem în vedere aici atât comunicarea dintre părinte și copil, cât și comunicarea părinților cu școala (prin intermediul profesorilor diriginți sau a învățătorilor), dar și comunicarea dintre școlari.
Noi menținem un dialog deschis cu copiii despre importanța respectării regulilor de autoprotecție, despre conștientizarea riscurilor la care se expun, fără a exagera, dar și fără a le minimaliza. Vorbim cu ei și pe înțelesul lor despre comportamentul pe care trebuie să îl adopte la școală (inclusiv despre modul de interacțiune cu colegii), despre măsurile de autoprotecție și de protecție a colegilor (dezinfectare, spălarea mâinilor, modul în care tușesc sau strănută sau modul în care se salută), dar și despre comportamentul pe drumul până la școală și înapoi (inclusiv în mijloacele de transport în comun, magazine sau alte spații publice).
În contextul pandemiei, încurajăm, pe cât posibil, mersul pe jos sau cu bicicleta / trotineta / skateboardul la și de la școală.