Sperăm că acest articol te va ajuta să eviți știrile false, așa că, în final vom menționa rapid, din perspectiva HR, principiile evitării știrilor false atât pentru angajați și pentru top management, cât și pentru noi, cei care activăm în domeniul resurselor umane.
Deci…
Adoptă în relația cu top managementul și cu colegii un comportament proactiv!
Informează-te permanent în ce privește legislația cu incidență pentru domeniul HR.
Construiește și menține un canal de comunicare eficient cu top managementul; folosește-l atât pentru a informa conducerea companiei despre legislația din domeniul HR și pentru a prezenta propuneri de aplicare a legislației în companie, cât și pentru a fi la curent cu proiecte ale boardului privitoare la politica de HR și la organizarea companiei.
Nu îți evita colegii! Fii deschis la dialogul cu aceștia și informează-i în permanență cu noutățile legislative și, în colaborare cu top managementul, cu deciziile care privesc angajații companiei.
Nu încuraja transmiterea din om în om a informațiilor care privesc activitatea companiei și angajații săi, ci oferă-le chiar tu și departamentul HR. Și vei vedea că, în timp, vei deveni principala sursă de informații din companie, din perspectiva HR.