fbpx
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Întrebări frecvente

 

1. Alege produsul

În urma căutării produsului dorit, poți accesa titlul sau imaginea corespunzătoare produsului ce te interesează, fiind redirecționat spre pagina unde găsești toate detaliile despre produs.

Fiecărui produs îi corespunde un titlu de prezentare, o imagine, specificații, o descriere dar și o rubrică de opinii din partea celorlalți clienți.

2. Adaugă produsul în coșul de cumpărături

În urma navigării pe site și găsirii produsului ce îndeplinește nevoile tale, poți accesa butonul “Adaugă în coș” pentru a intra în procesul plasării comenzii dorite.

3. Finalizează comanda

După ce adaugi produsul în coș, ai posibilitatea de a vedea coșul de cumpărături și continua cumpărăturile sau să intri în meniul de finalizare a comenzii de unde poți vedea și modifica cantitățile produselor dorite.

Autentifică-te în contul personal/ Înregistrează un nou cont/ Comandă fără cont

Există 3 posibilități de înregistrare în vederea plasării comenzii dorite:

  • Comanda fără cont: dacă alegi această opțiune, nu este obligatoriu să fii înregistrat pentru a putea plasa o comandă
  • Înregistrarea unui cont nou: în cazul în care nu ai mai achiziționat nimic de pe site-ul nostru sau pur și simplu nu ai un cont, ai posibilitatea de a-ți crea un cont personal.
  • Autentificarea în contul personal: nu trebuie decât să introduci adresa de e-mail și o parolă. Avantajele acestuia sunt facilitatea de a avea completate toate datele necesare pentru finalizarea comenzilor, precum și posibilitatea urmăririi lor.

4. Completează datele de facturare

În acest pas este necesară completarea unor date personale, adresa de facturare și adresa de livrare (dacă este cazul).

Completarea acestor date cu informații reale și corecte este foarte importantă, în caz contrar se poate ajunge la anularea comenzii.

5. Metoda de livrare

Livrarea produselor noastre se face exclusiv prin firme de curierat rapid.

Dacă dorești, putem livra și prin alte firme de curierat, costul transportului în acest caz fiind suportat de către tine.

6. Metoda de plata

Contravaloarea produselor noastre se plătește la livrarea produselor în sistem Ramburs agentului care face livrarea la adresa Clientului sau online cu cardul bancar …

Observație! În sistem Ramburs se percepe o taxă suplimentară de returnare a rambursului, taxă calculată de firma de curierat în funcție de valoarea produsului achiziționat.

7. Confirmarea comenzii

După verificarea comenzii accesează butonul “Confirmă comanda” pentru a o finaliza. Din momentul acesta, în cel mai scurt timp, unul dintre operatorii noștri va prelua comanda ta și o va expedia în cel mai scurt timp.  

Modalități de plată

Vrem să îți oferim o experiență plăcută și simplă pe site-ul nostru, chiar și atunci când vine momentul să achiți factura.

Îți poți plăti comanda ta exact așa cum îți dorești și cum îți este la îndemână:

1. Ramburs

Comenzile online cu livrare la domiciliu pot fi plătite RAMBURS NUMERAR plătindu-se contravaloare produselor în numerar la momentul primirii acestora prin curier.

Această modalitate de plată permite achitarea comenzii în momentul livrării.

*Atenție! Metoda de plată ramburs este disponibilă EXCLUSIV cu PLATA NUMERAR.

2. Online cu card bancar

  • Se pot efectua plăți online cu cardul (personal sau al firmei) cu ajutorul platformei EuPlătesc.ro.
  • Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD.
  • Nu se percepe nici un comision suplimentar pentru tranzacții.
  • Pentru finalizarea oricărei tranzacții trebuie furnizat:

                – numele și prenumele titularului cardului

                – codul cardului (toate cifrele de pe fața cardului, fără spații);

                – data de expirare;

                – ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscripționate pe banda cu semnătura dumneavoastră.

  • Tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dvs. indiferent de valuta pe care o aveți în cont.
  • Noi nu solicităm și/sau stocăm nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.

NOTA: Metoda de plată cu cardul bancar se bazează pe un sistem securizat de procesare a tranzacțiilor online (eBTPay) care oferă confidențialitate, siguranță și simplitate în achiziția produselor și serviciilor prin Internet. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul băncii, magazinul nostru nu solicita și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.

Conform Legii OUG 34/2014, în mod legal, produsele fizice pot fi returnate în termen de 14 zile, în stare perfectă, chiar dacă au fost folosite. Noi iți mai acordăm timp de gândire și testare a produsului, astfel încât îți oferim 30 zile drept de retur! Trebuie doar să ne anunți în prealabil prin e-mail și așteptând să fii contactat de unul din operatorii noștri la telefon sau pe e-mail în cel mai scurt timp.

Produsul returnat trebuie să fie în stare perfectă atât funcțional cât și estetic. De asemenea produsul trebuie să fie însoțit de factura originală.

Cazuri acceptate pentru un produs fizic de a fi returnat:

  • Returnare fără un motiv sau fără a fi percepute penalități în termen legal de 14 zile din momentul achiziției. Calitatea produsului atât din punct de vedere funcțional cât și estetic, trebuie să fie în aceeași stare ca în momentul livrării, fiind necesară inclusiv prezentarea ambalajului original.

Contravaloarea produsului returnat se va rambursa în termen de 30 de zile, nefiind incluse cheltuielile de transport al produsului retunat.

  • Specificațiile produsului livrat nu sunt aceleași cu cele ale produsului comandat pe site-ul nostru. În aceste condiții există posibilitatea înlocuirii produsului cu un altul sau rambursarea integrală a banilor.

Costul de transport pentru returnarea unui produs este suportat exclusiv de către Client.

Observație! Posibilitatea returnării unui produs nu este același lucru cu garanția acordată produsului din partea noastră.

Politica de retur nu este aplicabilă în cazul produselor intelectuale descărcabile.